April April ;*

tjah, får inget påsklov i år ;o

April April jag kan lura er vart jag vill. Jag skulle vilja lura mig själv till Japan men tyvärr så blir det inte så ^^

Foki är i Japan just nu och det är verkligeh jättefint där !

aja hehe slut på Japan nu. fick påsklov idag<3 har haft en schlappad skoldag idag, bara två lektioner och sen mat och lite snabb städning och tipspromenad ;).

ska bli jätteskönt med påsklov! ska nog gå och påska med Birka i helgen *hoppas* hihi :D
 På tisdag kommer Miranda, Alicia och Berit till oss och stannar några dagar, ska bli jättetrevligt! inte sett de på typ ett år eller mer?


hoppas alla får ett riktigt härligt lov !
ha det så bra!<3

förresten två låtar säkert flera har hört men kanske glömt bort som är riktigt riktigt bra:

Island in the sun - weezer

Dancing in the moonlight - toploader

PUSSPUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0