Beroende

tja!

vet ni hur jobbigt det är att vara godisberoende eller? asså, ååh jag haatar det! jag försöker verkligen sluta och så men det är så sjuukt svårt ! jag försöker typ gå ner i vikt och så och äta mkt mindre kakor, godis och så... men det GÅR inte ! plus att om man äter mkt mindre sånt så sparar man ju också på pengar som man istället kan lägga på annat.
jag vet inte hur jagh ska sluta? jag typ köper någonting och sen efter ångrar jag mig och mår typ sämre. BLÄ.
jag ska försöka börja med något slags schema... : att jag får  äta godis och så men bara varannan dag?... jag kan typ inte komma på något bättre just nu, för det känns omöjligt att sluta helt och hållet på en gång.
Och sen kanske man dra ut det till typ var tredje dag och sen var fjärde dag :p..... hoppas jag lyckas med det !

Åh förresten, Mildred kommer i Augusti !! och det är inte ens jättelångt kvar :D fan, vad jag längtar!
förra sommaren var ju jag där i Spanien så det var ett tag sen hon var här :)

men nu orkar jag inte skriva mer :d jag ska gå och äta mer kakor ;).. *not* :D

haha puuss och kram

PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0