hit & dit ;)

tjeena, waaazuup? (haha'

jag mår fiiinfint !
för någon dag sen varjag i Skagen u know :)! detvar fettnajs, ett tag sen man åkte Stena´Line asså haha, men det är gött asså, och jag blev ett litet spelfreak medans båtturens gång HAHA MEN jag vann typ först 40 spänn och sen 5 kr typ all the time så d var ändå sköj.

Vi tog båten som gick typ 9:00 (det var jag, Mamma, hennes typ kompis, Ruben, Elie,Aron och Livia).
tack och lov hade vi tur med vädret. jag skaffa mej en sån där ursöt nickenyfiken tatuering haha Fail.
vi kom fram till Danmark runt 12 eller så. sen tog vi tåget till Skaagen. jag har vart i Danmark många gånger innan men aldrig skagen faktiskt :). stank iofs typ fick där men man vänjde(stavning) sig efter ett tag.
sjuukt stora vågor btw ! ashärligt att bada där, så det blir inte sista gången man är där.
vi var där rätt länge,satt och grilla och sånt mys nivet. sen tog  vi tåget tillbaka, båt, kom hem typ 3. Gosh jag var trött !
 Thaat's Danmark.
ps. visst ser det exotiskt ut :D?


På onsdag åker jag, pappa och Jessica till Tiveden (eller nåt), vi ska vara där ett tag hos några pappa känner i en stuga. kmr nog bli gööött!

snartkommer Mildred :D:D:D eller.. det är ett tag kvar men ändå wiiihi, längtar Ü

hoppas alla hare naais ?

PUSS KRAM
PEACE

Kommentarer
Postat av: Anna-Maria

Hej Constance! Så härligt ni verkar ha dt. Ha det jättebra! Kram

2010-07-25 @ 20:38:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0