jag = sehhg

Wooow, nu vare ett tag sen !
för typ två veckor sen lr nånting så skrevjag värsta långa inlägget men då typ försvann det och sen orka jag inte skriva ett nytt (a'
Idaghar jag kommit hem från Dalarna. har varit där typ lite över en vecka.
vardär med Victoria, Erik, Amanda, Fia, och Jesper. fast Jesper jag Fia åkte hem efter typ tre dar lr något sånt.
 Det har vart aasmysigt <3
vi har bott i en liten stuga som ligger på Sollerön, det ända problemet var att detvar sjuuukt mkt mygg typ everywhere :o så jag har mktmktmkt myggbätt typ all over my body. kliar som faan haha.
igår åkte vi till Rättvik som ligger på andra sidan av Siljan (ngn random sjö som ligger i Dalarna).
där campade vi typ en natt :d rätt mysigt fast det var  rätt öde där. iaf på natten haha. vi typ sprang runt och leta efter ungdomar.
 jag och Amanda vartvungnma att dela både luftmadrass och sovsäck Xd hahaha OM det vartrångt!
... fast mysigt oxå ofc.

Tågresan var rätt tröttsamt. 3 jävla tåg --. snacka om att man typ blev skittrött.

nu ska jag leta runt lite på internet puuss&Kiam alla<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0