soli´g dahhh

KONNICHIWA BITCHES... haha har fastnat i den låten, sjuukt bra ju Xd.

i förrgår kväll kom jag hem från Tiveden. det är typ något ställe i Laxå eller nåt. skit fint. Pappa känner ett par som har en stor gård där. De har tre hästar och massa får och en hund och massa. jag blev riktigt fäst vid hästarna faktiskt. men jag har aldrig varit någon hästmänniska.. eller asså, jag har aldrig varit galen i hästar och ritat det så fort jag haft penna i handen. Jag har till exempel bara ridit en gång i mitt liv och det var när jag kanske var 6 eller nåt, hehe.

de finns en stor National park i Teviden som är värsta trooll skogen typ :o men det var asfgint men det tog 6 timmar för oss att gå den rundan så man var skittrött efteråt. (a'.

hmm.. det går visst inte att ladda upp bilderna.. skumt. men jag kanske kan göra det med bilderna i ett senare inlägg. rätt coola bilder, iaf vissa :P

nu ska jag ut på stan med Hannah, får götta mej i det goa vädret haha (yy'

pussokram
PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0