iPod - back in the Game ;)

challala det finns faktiskt ett plus på dagen !
ska ge er lite ledtrådar:

inga mer strul med sladdar till radio
inga mer bekymmer om att inte kunna välja låt när man lyssnar på musik
en liten orange älskling lyser upp i väskan

"någon som har tappat en iPod?" frågar lärar'n i klassrummet!
hahaha asså shieeet fatta hur lycklig jag blev. skoldagen sluta med att jag glad och lyckligt lottad fick ha min iPod i handen !
tror att någon har tagit den. för den som hade lämnat den till lärarna hade vart anonym och ofta man är det om man bara hittat en sak?

men nu skiter jag i det för nu har jag den !!
jag hade typ nästan slutat att hoppats för det var almost en månad sen jag tappa den/ngn stal den(?)

och ja vissa kanske inte skulle bry sej om de typ tappa en liten iPod men asså musik är mitt liv och jag kan typ inte åka någonstans med min iPod. när jag märkte att jag tappat den och insett att jag inte kommer hitta den så börja jag typ stortjuta. blev skiitledsen verkligen.

chalala
puss på er alla<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0