lördag sjuk, söndag frisk


igår var typ den segaste dagen in my life (?)
hade kulkul med anna i fredags och vi köpte typ enormt mkt godis. sen tog vi bara någon random buss ut till kungälv !
sen bytte vi och åkte bussen tillbaka till gbg.
men på lördagen vakna jag med typ skiiitont i magen ! asså det gjorde verkligen sjuukt ont! sen hela lördagen var jag superkrasslig och typ helt yr och låg i sängs i stort sett hela dagen ! snacka om helvete!
på kvällen såg jag Kenny Starfighter haha ! gjorde mej på lite bättre humör actually.
och nu, dagen efter så är jag typ 85% frisk :).
blir antagligen skridskor med syskonen lite senare. har ingen större lust men vad gör man inte för sina kära syskon....

*NOOT*

hehe, kramkram & puss på er<3

en bra förklaring på dagarna:

sjuuk
och vips så...
OwO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0