no school, died cat, 1 o'clock (:

ingen skola idag serru ;) vaknade imorse med en liten huvudvärk och mådde lite illa så jag valde att skippeliskippa skolan today :D
asskönt och ångrar mej inte, vad skulle de finnas att ångra sig för :)?

igår ringde jag Mildred älskling och var jätte glad för att jag inte pratat med henne på jättelänge.
början av konversationen (A=anette, mildred = m, C = connie/mej:
A: hola, es Anette
C: hej det är constance ´är mildred.
A: ehm... jo.. det är hon
fattade först ingenting för hon lät så ledsen och som om jag störde.
M: hej älskling
C: (och jag typ hur glad som helst, för både jag och henne brukar tjuta till och typ HEEEEJ
så, jag bah asglad)HEEEJ ÄLSKLIIING!!
M: hej.. ehm.. det har hänt lixom en grej
C: oj, stör jag?
M: nej.. det är det att min katt dog för en minut sen.

fattar ni eller :o hur fel tajmat kan d bli egentligen?! hur kan jag råka ringa preciiis då :o?!
och nej jag tänker inte ta upp hela vårt samtal haha. men sen blev hon på bättre humör för det var ju sålänge sen vi snacka med varandra och vi länktar typ alltid hur mycket som helst till varandra.

bloggar inte varje dag fast jag kanske borde göra det för jag har typ skitkul haha ^^
t.ex. i fredags var jag med älskling birka och vi skulle lämna över en sak t hennes klasskompis (som jag träffat typ 2gångr förut) Antonio. hela grejen skulle inte ta så värst låbg tid. eller jag menar, vi hade ju bara planerat att typ lämna grejen och sen dra hem till birka igen. vi började typ snacka och sen gick vi värsta långt och sen upp i ngn fucking trappuppgång fast vi typ kände ingen där. eller jo typ sara som hade gått i deras klass för några år sen lr nåt. vi flummade runt hur länge som helst hahah var faktiskt skitkul xD

sen var klockan runt 8 kanske (vi träffade honom kanske halv 5) gick vi till slottskogen ^^
kolsvart och mysigt :D:D
helt tomt så man hade hela lekplatsen för sig själv hahaha xD

sen efter världens längsta promenad( enligt mej; sämsta kondition ever)gick vi till en liten mobbad kyrkogård och lekte legolas xD hahaha jag fattar verkligen om ni inte förstår ett skit om vad jag snackar om xD

vi gick till hemköp och typ värmde oss och sen gick vi hem till Antonio :).

hela den underbara kvällen slutade med att jag och älsklingsbirka kom hem 1 in the night ;)

SLUTSATS: LIFE'S WONDERFUL ;)

hoppas alla har det bra loOoOve you guuuuuuuuuys<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0