tumme ner... change school?

Asså kom igen. jag orkar verkligen inte med typ min klass. eller... nej, snarare folket i min klass.
de är så sjukt omogna. Och nej jag menar inte att jag är bäst, och mogen och vuxen och blablabla ni vet det tjafset. Det menar jag inte.
Men att tjalla för fröööööken var ju typ inne i 1an ?!
kom igen, hur fan orkar man med att springa till fröken så fort någon har gjort ditt eller datt.
Ni måste ju fatta att man blir irriterad !
vad ska jag göra? byta skola? jag undrar hur alla beter sig i andra klasser och skolor.
undrar om det är stor skillnad, och om skillnaden isåfall skulle vara positiv eller negativ i mitt fall.
jag kan ju inte veta hur andra beter sig i andra förhållanden till varandra när jag lixom inte typ testat alla skolor i the world?

Det värsta med det här är att jag behöver stå ut med allt det här varje dag!!
aja..
nu är jag hemma och förresten är det ju inte alla i klassen som är så här idiotiskt töntiga!
lilla fina Anna finns ju... hahahha xD

snart blire dags att fixa lösnaglar. köpte nåra today. tipsar på det förresten ;)
från Depend, inte så värst dyra. 85:- för "vanliga" och sen 95:- för typ självhäftande lr något.
fast jag funderar på om de som är dyrare fäster lika bra? tror inte det. fast jag vet ju inte (:

puss på alla
eller... nä inte alla (hahah)
men de flesta ;)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0