GOTT HHUMÖR

TJOOuh

mår typ aasbra. Dagen har vart skitbra den med !
Så jävla bra o fint väder, asvarmt och allt!
Först drog jag då till basaren i cirka 3 timmar eller nåt, rätt kul, är proffs på att grilla körv nu dåra!
sen blev det Jonathan för hela slanten så vi gick å köpte oss varsin dricka och drog till kronhusparken där vi satt i någon timma, sen slottskogen och så vidareeå,, TREVELIGT

shit, dock lite halvt nervös för imorgon, ska ju sjunga två låtar och den ena kan jag inte ens :ooo

MEN det ordnar sej säkert, det är ju långt från hela världen om det går snett, life goes on anyway.

luktar korv HAHA myysigt.

nu ska jag kika vidare på låtarna så får ni ha det lika gott som jag !

puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Min vägg<33333333333333

2011-04-09 @ 23:31:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0