Hakuna matata what a wondeful frase

TJENAhh
Näähä fyfahan I gueess. D h'r är en typisk allting-är-fult-dag, Glömde min sminkväska till helgen så den har jag klarat mej utan (:o)
Så hahah jag vet om jag överdriver men jag typ klarar mej inte utan att ha ngn concealer lr foundation under ögonen. Asså jag kan lätt vara utan smink men jag är oftast så mörk under ögonen och känner mej typ spom ett lik utan foundation. GREAHEAT.

så ... jag har i stort sett haft mina solbrillor p¨å idag HAHA fett fult för det ser ut som jag är tyå wb kändis och bah "no photos,, no photos pleaahhsss" nä men asså blä'.

Väntar fortfarande på att jag får sommarjobbsmailet d'r det står om jag fått det eller inte- vem fan vill inte få litte koosing?!

JAG K'ÄNNER MEJ SÅ COOL :D och såheer ha jag gått runt idag. U Ä K
Vettefan när det här va? i vintras mahaybe?
HAHA fett random, hitta ju den här assköna bilden på Livia!


AJAHhh ha det!
Fick ont i magen och ska straX iväg till dansen, bra där!

pooss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0