HAPPI

YES, Iäm baack from da dance.
Håller på at tappa upp ett schöönt bad nu, här ska det filas och rakas och moussera in HAHA fett skumt?

Åh har blivit PRO på att hitta låtar. Typ på dansen så är det en del assum låtar som jag typ tvingar in fraser i huvudet så sen när jag kmr hem letar jag upp de!GRÜMT.

Fyfannn, Joshua i klassen spraayyyaa massa herrparfym idag så jag fick i munnen och massa över hela mej så nu känner jag fortfarande lukten på mina händer HAHA mysigt? inte sääRSKilt.

Leker med mitt hår och uppfinner lite kuoola frisyrer (y'

AJA nu ska jag trippit off , hoppa i badet
PUUSS


HAHA KAN fan inte fatta att jag lägger upp typ badkar på bloggen men jaa, har ju fan inga intressanta bilder så jao, lite weird badkar är la aalltid fint :D

DIPPsås

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0