S O MM A R?

tjenasixen,, ?

Det är så sjukt asnajs bäst väder ! Asså sen i lördags har det vart ashett, igår var det 17 grader och det kändes fan som sommar, hoppas det fortsätter i dessa takter!<3

Apropå igår så va jag på den där intervjun grejjen till sommarjobbet, gick rätt bra men det var typ 15 minuter eller nåt, fick sjunga två låtar och sen en som jag gjort själv, dock rätt snålt med lön, men iallafall någonting.
Får veta om jag fått jobbet imorgon, HÅLL TUMMARNA

tumme möter tumme pek möter pek, det tyckte pek va en rolig lek

Imorgon måste jag göra ett impulsköp på h&m för min underbara concealer från bodyshop har sprungit iväg och gömt sig och jag vettefan vart den är! men köper en sån där liten billig skit för 50 spänn, bättre än inget .. tror jag ;)

Fan är massa sugen på att trycka på mej en ansiktsmask nu men alla är schhluutt.

Förresten har jag blivit beroende av Tetris,?!
Det är det första jag gör när jag kommer hem och satt på datorn haha, plus att jag alltid tänker på tetris :o spelet liksom spelas upp i huvudet HELA TIDEN.

hahahah men nu ska jag spela lite granna och sen ta ett mysigt bad nu efter danseen vilket förresten va skitkul idag!

HA DET
RARING
(peter pan på svenska)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0