S T O C K H O L M

TJENah

Sitter här ngn timme efter dansen och inser till min förskräckelse HAHA NÄDÅ men jag typ tror att jag dampar sönder mina fötter på dansen så har massa ont  nu. D A M N

ÅH fett nahahajs. Jag och två andra puulare , drar till Stockholm nästa helg !
kommer bli bääst. Dock är vi bara där typ 3 dagar eller va det nu blir men änd¨å, sen när man kommer hem till götet är det påsklov, AWESOME

Schüüünt, nu ska jag ta ett varmt å göttigt bad.
Och imorgon är det helg, tiden går på asså.

Jag vet att jag typ uppdaterar inte alls lika mkt som innan men , jag vet inte de senaste dagarna har jag haft hyfsat fullt upp och inte haft d största behovet av att blogga L I X OOM.

men aja HA DET

LOVE YAA

HAHAH här kommer lite naturbilder från i somras, och jag vet att ert careface är ENORMT men jag bryr mej ICKE
püss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Is the last pic your boobie? c:

2011-04-08 @ 23:05:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0