sola, valborg freeport JAO

TJENAREniXen

åh humöret på trött topp.
va och soola idag, fett najs, hahah fattar nt varför jag r så nojjig när det gäller nya grejjor typ?
haft en skitbra dag i allmänhet.
folk har vart fett schyssta i skolan, sen bäst dagen med birka, kortspel & snack om TATtOOS på donken i säkert över en timma.
efter det drog vi och köpte thaai, fett gott!
och jaao, på fredagar får man fan unna sig med litte godis, så vi satte oss på lejontrappan och hade d fiint <3

imorgon (har säkert rabblat upp det här i bloggen men ajah) drar jag först med mamma till freeport och köper joggingskor och några fina skor till sommaren, fyfan det är rena bastun att ha converse i detta väedr!

sen majbrasa med ett härligt gäng

nu ska jag, jag venneh, fortsätta kvällen på 1 lr annat sätt, HAHAH så fail att jag börjat ta in siffror i språket, känns lite wb cool :( HAHAH men aja, ha det tooopp

C YA
<3
det där är rätt brun för att vara jag,, satsar på att bli så brun så fort som möjligt. kör håårt på solarium vafan,

fan va skönt om jag blir asbrun i sommar, och hyfsat brun hyfsat tidigt

in my heart for fuck sake HAHA

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0