tjena, haha

tjo haha jo jag vet att jag typ bloggar assällan nu men vafan hahahh nämn 1 person som läser? HAHA nä exakt.
Jag har haft det skitbra i stockholm med två vänner, så jäävla kul va det ! och ja, jag har lov nu och jag orkar inte sitta vid datorn och blogga då.

nu ska jag göra mej ordning, HAHA va s fett trött igårnatt så jag vakna med mjukisbyxor, någon tröja och bh ! myysigt,, nää inte särskilt.

aja, som sagt ska göra mej i ordning och så sticker jag till jonathan och sen ska vi antagligen träna.. uusch, jag kommer göra bort mej groovt!

aja, HA DET

hade lagt upp massa bilder på resan men nu är det någon jävel som fixat att man inte kan hämta bilder från  facebook.
KESO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0