tjenare påskkärring

nejmen hall¨å hallå angenämt angenämt

på lördag blir det stockholm HIHI treeveeligt! Så nu ikväll måste jag packa lite grannaa sen imorgon blir edt först en nypa Jonathan och sen birka all in. Vi ska laga mat ihop imorgon och massa M Y Y Y S<3

Idag var det volleyboll dm. Det gick sådär, asså vi va typ 3 lag nu och jag venneh alla vart hyfsat kassa fast tyckte ändå att 'mitt' lag var rätt bra. men vi förlora typ 5e matchen och då åkte vi uut. slurp.

but that's life M A N

asså fyfan jag är så in i helvete blek, måste sola solaarium men det blir fan aldrig av! Vill inte gå dit själv for da first time ?
Men ska fan ge järnet på att hitta ngn att gå med och få det gjort!

nu ska jag venneh, platta mitt håår och packa lite mera.. eller har inte ens börjat heeh.

så jähvla skönt med påsklov nu !

mår hyfsat bra, inte på topp men det rullarr på

P U SS

Kommentarer
Postat av: LINDSHE - svart bälte i shopping! -

God kväll! =)



Är du fantasifull? :)

Det är så att jag nyss gjorde en ascool drink, men som jag dock inte kan komma på ett flashigt namn på, kanske har du något förslag :)?



PUSS & KRAM

2011-04-16 @ 21:06:19
URL: http://lindshe.blogg.se/
Postat av: © sarastille

Fin blogg :) allt bra?

2011-04-16 @ 22:34:49
URL: http://saramagdalena.blogg.se/
Postat av: © sarastille

Hej! :) hoppas du får en bra söndag, vad ska du hitta på? :)

Anmäl dig gärna till DagensBlogg hos mig, vinnaren blir länkad på min blogg med cirka 2000 läsare♥

2011-04-17 @ 14:55:09
URL: http://saramagdalena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0