autumn baby, autumn

hhej message from calm me?
Sitter här och lyssnar på rätt mysig musik. åh vill verkligen verkligen flytta hemifrån.
men när kommer den önskan slå in? anden i flaskan?
Idag har jag varit i skolan, rätt underbart på något sätt. kan inte riktigt säga vad som gör det underbart,, fast jag vet nog det egentligen hihi<3
Har haft massa nya lärare idag och haha  fett underhållande.
Billy- Är från skottland, jävligt chill och slapp lärare haha! hans liv är typ musik.
Christina (kallas humlan)- En jättekort mupp, man tänker verkligen på en humla när man ser henne. henne har man i svenska, rätt sköna lektioner det med faktiskt.
Gunnel- feett booring. hade henne i naturvetenskap idag och snacka om rymden. asså virrig..?
sen hade vi vävning i 1½ timma, ska väva en halsduk i år, så nu fick man välja färger , åååh det finns typ miljoner färger att välja på. de första färgerna jag högg till mej var massa olika blåa hahahh surprise?
men sen blev de till slut, vit, ljusblå, klarblå och beige. redigt mysig färgblandning faktiskt.
sen när man kom hem var man dödstrött!
Sitter och kollar runt på höstkläder, sen kom jag på mej själv" det är ju fan knappt slutet på augusti"!!
hahah när jag drar t skolan tar jag på mej långjeans och halsduk, sen har fan alla shorts på sig hahahahh! smaart chey.
men aja, laggt ihop lite halvklara outfits.
nu får jag se vad jag hittar på mer ikväll.. juuust det blir nog dusch.. fan vill ta värsta badet men jao, vi har ju binte det längre. great<3
puuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0