BORTA BRUD, vakna nu...

shooooo aaaah shit
vill hoppa från ett berg med gummitrådar så jag vaaaknar och inte känner mej så jävla seg.
vakna lixom 14.15 nåt sånt imorsee. aaoch lite ångest faktiskt.
vafan liksom jag har vaknat typ 10 varje morgon nu i 2 veckor, och nu om man sover till 13,14,15 känns d verkligen som man sover bort dagarna.
idag hade jag tänkt röja mitt rum så jag äntligen får igång saker och ting he...he... rauwr.
nämen vafan, aja, och sen tänkte jag dra till Astrid & sigris och några för nu ska vi fira ett födelsedagsbarn.
hoppas d blir treeveeligt<3
sen efter det drar jag antingen hem eller ut med några men a, we'll see about that.
ha d fint och jag tänker så inte ta en bild på mej nu hahahah så jävla sliten.
PUSS
I mitt hjärta <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0