Godmorning fogpeople

dimmiga daaar
d var braa dar
men vi såg aldrig riktigt vart vi var
Lääget folk? en morgontrött chey som bloggar nuraa.
Oj, har min syrra typ kommit i antingen.. trotsåldern eller tonåren hahah verkar fan så.
hon är ju värre än mej.
vi går ut och brinner upp i natten
och skyller allting på våra fyllehuven

käära Håkan<3
Drar till skolan om typ 20 minuter, vet inte vad vi ska ha för lektioner men tror et inkluderar tyska, och sen har vi ju blocktimman i slutet, right now är det vävning, men det har jag ju redan tagit upp.
om jag lämnar dig kommer du älska mig
om jag älskar dig kommer du lämnna mig

Between nothing har jag fjärilar på väggen. låter jävligt fjolligt och überfeminint typ men det är rätt mysigt faktiskt. annars är ju inte mitt rum så tjejigt. det mesta är vitt, trä och blått.
älskaar't.
ooopsi nu måste jag kila, ibland står tiden still och sen så plötsligt får den en liten snilleblixt och hoppar fram en bit.
hahhaha frååga inte<3
puuss hörs after school<3
vet inte riktigt vad d här är för udda bild, nånstans från i sommar.
har lite brottom så kan inte lägga ner massa tid på att välja ut rätt bilder.

ha det!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0