goo dag med Birreen<3

sheena vakkert folk<3
Mansrösten här, fint väder!
Hahah nä men seriöst, ikväll har min röst bara pajjat allt mer! tidigare idag var den väl pretty normal, sen drog jag till Birka och då började jag låta som någon sångerska som rökt liite för många cigg.
fast egentligen har jag inget emot det, förutom att jag hostar och har ont i halsen.
När anra är hesa tycker jag bara det är skitmysigt och rätt sexigt av någon anledning ahhahh.
får se om jag är hes imorgon.
Hade asgo eftermiddag med Birka hursomhelst, drack te, födde bebisar över hela världen AHAHAHH ingeen fattar !
haha men aja, orkar inte skriva mer, vi hörs imorgon, puuuusss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0