hahah T A G G A livet<3

SHOiooo darlings
haha sry för dååligt uppdatering men har ej hängt så mkt med datorn härom senaste.
hmm,, är hos biirkao nu, hon färger håret hahahh tror d blir rött. I <3 GINGER
vill också färga h¨året, blir kanske av snart ha ha ha. lighter isf.
igår:
vakna upp hos Amandadarling, hon kom precis hem från Greekland, så mycket gossip about that hahah.
sen drog jag t pappa, cykla ner till stan och drog till nån buddhistisk utställning. hyfsat soft.
sen typ halv elva drog jag och mötte upp Birka, Amanda (inte greken), Annie och Alva.
Så vid elva börja Adams-ray konserten, mötte upp Daniel, Hamlet och några.
HAHA asså fan vad många man möter ändå  under dessa daar.
Om jag drar på stan i typ 2-3 timmar stöter jag säkert på typ 10 pers eller nåt hahahahh whack.
jaaasså imorgon börjar man skolan. U D D A?
får se hur d blir, känns sjuuukt konstigt hahhah.
jjjjjjao ha d finnt folk<3
uppdaterar mer sen
lite blandade bilder, bl.a. från en grillkväll/fest på röda sten
återigen minnen från stockholm. paparazzeeey haha.
puuss<3
tyck inte synd om dej själv, just do something about it

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0