Hello there... ;)

shoo guys, shoo dudes
Idag vakna jag typ 06.15 :)))..
Livia sov i min säng hahahh asså innan när vi delade rum så sov vi ju väldigt ofta tillsammans så nu även när man har seperata rum så soven hon bredvid mig lite då och då. Jag klagar inte, det är så mysigt att ha någon att hålla om hihi.
Förresten... har fått mansröst! asså jag är skithes.. eller okej det där var ju att ta i men aaj min hals!
Sen när jag pratar låter jag som en liten skata.
ååh jag glömmer alltid att stänga fönstret när jag går och lägger mig så vaknar man upp på antarktis.
Och! jag kan aaldrig vakna en bra tid! asså nu gick jag upp fett tidigt, yeah that's good men lite too early?
eller så bara innbillar jag mig det. aja, tidigt är ju bättre än sent.
puuusss c ya after school<3
om ni ville veta så är det här nog de fulaste skorna jag vet. asså hahah spyyr typ?
where's the good part?
love u guys,
ha en toppen dag<3

Kommentarer
Postat av: miranda

aaaah en bild?? på mej ?! ;)

2011-08-25 @ 11:57:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0