host* host* heej host*

sheena
åh jeesus (HAHA vackert uttryck.....)
vilken natt! Asså jag har väckt mig själv under hela natten för jag behövt hosta, och varje gång jag hostar spänner jag magen så sjukt mycket så nu har jag typ träningsverk! Asså pleease kan jag inte bli frisk bara!
Det värsta är ju typ när man diskret försöker hosta på vagnen och så går det lite sådär åt helvete...
Ajaa, Om en kvart drar jag till skolan, min frukost:
ett halvt glass havremjölk, förkylningsmedicin och en liten honungsvåffla :D
hahah men jag har ändå inte så mycket aptit at the morning, om jag inte får allting typ elt framför mej och det är süüpergott. fast asså,, det där lät bara bortskämt eller nåt men jaaaja ni fattar, r i g h t?
Nu ska jag fixa mej lite, sen out the door.
Här kommer lite bilder från stockholm!
Antagligen kommer det mer om ett tag, puuusss
hahah fråga inte vad jag gör för min, tror dock jag suger på en karamell :>

Kommentarer
Postat av: m

jesuusss :D

2011-08-31 @ 15:33:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0