I'M BACK I'M BLACK

HAHA heeej fint fooolk som jag bedragit. näääädå, men sorry för sämst uppdatering on earth?
nu är jag iallafall hos pappa, kom hit kanske runt 8a ikväll? haha lite crazy dagfaktiskt.
runt 2 drog vi hemifrån och sa hejdå, kramades, tackades osv för en underbara 10 dagar.
Så när vi skulle ta Tbanan blev det strul med Mirandas biljett o shit haha men whatever. så kom vi till stationen runt kvart i 3, pretty brottom då asså.
så visste vi inte om det var regional eller intercity- tåg, så fick vi springa upp och ner och hit o dit men sen hitta vi mitt tåg. dåvar klockan typ 5 i 3 (tåget skulle gå 14.59).
Jagsatte mig, fixade en tillfällig plats, sen så ringde miranda och sa att hon hade ett av mina bagage hahahhah, fick liite panik dåra, men det löstes fort.
När tåget precis börjat åka blevjag schaasad av någon som skulle sitta där jagsatt, men tåget var fan proppfullt så vet ni vad jag tog mej till?! jag satte mej på ett trångt golvutrymme, ni vet där man går av och på tåget. mh precis, mellan de dörrarna. hahaha fyfaan, fick typ ryggskott och platt ass... så japp satt där och spela kort för mej själv.. nä nä inte alls mobbad!
aja, sen kom kontrollanten och fixa mej en plats.
imorgon tror jag faktiskt jag ska dra och cykla till stranden med farsan imorgon. mysigt faktiskt<3
så imorgon ska jag träffa Daniel, sen får jag väl se till att träffa min gamla kollega HAHAH birka, har fan inte träffat henne på, minns inte, 2 veckor kanske? och innan dess säkert 3 veckor.
YEES, fullt schema.
puuuuuussssss fint folk
bild från igår när fina Miranda fyller år. I'm the one to the right.
Miranda är den stående tjejjen medklänning.
kommer mer bilderom ett tag, från typ hela veckan.
P U SS
HA D

BÄST

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0