m o b b i n g

Jag tycker det är så fruktansvärt onödigt och omoget med folk som mobbar och klankar ner på andras liv och problem.
Så jävla hemskt, även om det bara är något litet. 99% av fallen är det ju mobbarna som har de största problemen och försöker dölja det. Allt ska se så perfekt ut?
Asså jag blir så förbannad och själv sårad när jag ser folk som drabbas av mobbing.
Egentligen, hur fan kan man utsatta någon för något sådant? Mår man bättre av det? Hur fan kan man må bättre av att göra så att någon annan mår dåligt. Sinnes.
framförallt, det är så himla omoget. på alla vis!
hate it! hate it! hate it!
Jag säger bara så här:
Ta hand om era egna problem, för det säkert kryllar av dem. Om det är någon person du har något emot, bara skit i personen, det finns ingen anledning att trycka ner folk, göra folk svagare.
Alla familjer och människor har problem, vissa större och vissa mindre. Det är bara att ingen vill dela med sig av dem för man ska alltid verka så problemfri och perfekt.
nobody's perfect, surprise huh?
end of story.
Kände bara att jag var tvungen att skriva det här inlägget, få ur mej lite skit, känner en och annan som har lite problem som dessa.
puss<3
sitter och redigerar lite bilder från Norge, tycks?
ha det bra ffolk<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0