regelbundet vaknande

shooz
want some applejuice?
Shit tror jag blivit omtumlad efter stockholm haha för min sömn är w h a c k. asså idag hade jag inga alarm, jag vakna först 10, sen typ 11, sen halv 11, och sen 12. har aldrig hänt innan typ? hahah.
men jag har inget emot det, för då kan jag välja mer när man ska gå upp osv. plus att det kanske blir lättare att komma tillbaka till das schuule.
ska fixa mej litet och sen drar jag av till Birka, as usual är det hon som sitter kvar i sin soffa och jag som tar på mej kängorna och drar mej hemifrån hahahh men whatever biaatch<3
udda väder, och igår natt stod jag och kolla på blixtrarna. vi har ju värsta utsikten så man ser ju en hel del. 8 floor u know<3
puuusss nu drar jao<3
watch my new nails btw. målade de för någon dag sen, pretty nice va? jag diggat
klart jag fixar matten i skolan ;) no problemas
hahahhaha så jääävla bored,
hahahahha  B Y E B Y E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0