Scheeema(-tisera helgen) :D

HHEEEEEEJ
tror jag är lite gla idag hihi :>
såååådär ja, nu ska jag försöka fixa ihop helgen, tror d gick rätt bra tillslut :D
HAHah jaao, då har jag schemat för helgen klart! toooopp!
Och vardagarna framåt ska jag premininärt gymma, träffa och äta med mamma på stan, kanske köpta pennor, anmäla mej till dansen, fixa almenacka, och dra till cirkussale (var där idag snabbt o köpte en tröja) å köpa lite nice kläder o några snygga klaaackar.

men tills dess får ni ha d så braa, återkommer senare, för jag ska vara hemma ikväll.
pppppuuussss<3

Kommentarer
Postat av: Berit

Trodde man hade schema i skolan....;) KRAM

2011-08-30 @ 19:10:51
Postat av: miranda

bra att du strukturerar upp det , planering är a och o !!hahah jag driverr :$

2011-08-31 @ 15:29:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0