shoo sxy booys?

Helloo there  än ännu tröttare chhhhey från skolan nu.. hahah sick somnar på vagnen o shit.
assåå... det har vart en rätt go dag men... MY VOICE. asså åååh så dålig timing så d finns inte!
Asså i vanliga fall hade det inte varit såå stort problem med att ha en heelt screwed röst, låter som en blandning mellan en häxa och ronja rövardotters mamma!
Iallafall.
Tyskan - då skulle jag läsa högt vilket självklart drog åt helvete
Musiken- hahhahh kunde inte kontrollera hur högt lr lågt jag skulle sjunga, tog i lite så typ blev d skithögt...
Samhällskunskap- då sen skulle vi berätta om oss själva, och alla börja typ garva när jag skulle säga mitt hahahh så lyckaat!
Sen var det väl helt okej, fast nu sista lektionen flippa det ur helt... ska dricka typ 5 liter te eller nåt.
fyfaan på tyskan fick vi typ  15 glosor till IMORGON. asså EN dag?!
så får plugga järnet dåra.
fucked up kyckling.
ajjjjaoo puss<3
hörs senAre people
HA D
"TJOFF, jag klippte av mej håret! men äh... det blev rätt bra faktiskt..!"

Kommentarer
Postat av: du vet vem

du ser ut som sickan i jönssonligen!!

2011-08-25 @ 18:13:16
URL: http://www.nobrain.dk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0