shooo FEeet kväll

va ju en rätt seg dag men sen vid 7 drog jag hemifrån och mötte upp Hannah så blev det Linnros all in.
Där träffa jag heelt oväntat massa folk. slump ´bara?
först Viktor, sen Filip stod o snacka under halva konserten haha, sen August och sen Daniel, Clara, Simon osv.
feeett!
så vi (Daniel, Hannah, Hamlet, Adam, Joel och Clara) tog vagnen till avenyn, drog runt lite, no details.
Sen satte jag och Hannah oss på doonken och käka ett tag. mys.
och nu är jag hemma! vart social med söta syrran som man inte träffat ordentligt på säkert över en månad.
jaaao får se när jag drar mej till sängs.¨
imorgon blir det 99% säkert gym med Yrsa :D hahahha asså ag looovar att det blir av men a... ni fattar.
sen Movitz (stavning) med Hannah och kanske några mer.
puuuuuss<3
åh ska börja träna upp min kroopp, så den blir fast o fin hihi.
ha d fint darlings

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0