shooo, to much time

Hallåhallå.
aah har hur mycket tid som helst denna soliga men nu molniga morgon.
När jagvar i Stockholm vände jag verkligen på dygnet och gick upp typ 10 varje morgon! Så guess what, imorse ställde jag klockan på 10 hahah men jag vakna typ 8 och bah "aah, tänk om klockanär 12" (för det ofta så det brukar vara när jag vaknar av mig själv. aja, klockan va typ way to early så somna om igen, fast lite orolig sömn, whack.
Ska ju dra och möta Daniel klockan 13 men aah, jaghar hur mycket tid som helst hahah bored, och så skulle jag äta frukost men jag har verkligen ingen matlust idag, morse, vet inte riktigt varför, lite halvt illamående.
så jag har bara fått i mig ett äpple, och jag åt inte ens upp hela... jaja, kommer ångra mig om 2-3 timmar hehe..
Hoppas alla får en skitfin dag osv, och det säger jag typ även till mig själv haha.
puuss<3
gammal bild från i våras tror jag.
hahahh söta sura Tiger<3
måste erkänna att jag älskar dig trots allt, hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0