sometimes I wanna write a poem

hhmm, vill ha tatuering haha. och fler hål i öronen. hålen fixar Kim as usual hahah.
får dock se när man ska tatuera sig? asså d så svårt att väljaa, gosh.
fett seg dag d här har varit. får ej tag i Hannah så får se hur d blir ikväll. kanske sticker till antingen pappa lr farmor sen. hahah farmor blir typ överlycklig när jag sover hos henne. yyeess back on track.
HAHAHAH om syrran ägde mej på fucking maze game.. hahahahahh aaah skrek och hoppa till som fan.
okkej myysiga tattoos<3
hahah skabb då men feet tatuering
hahahh ingenting jag skulle ha men fett sött
äälskar denna<3
den här skulle jag lätt kunna tänka mej att ha.
och sen finns det massa citat jag vill ha, men svårt att bestämma sig säkert.
haha HA D<456

Kommentarer
Postat av: miranda

du vet den som du ritade på mej då? ^^

2011-08-17 @ 20:50:23
URL: http://oddworldandme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0