Stockholms- minnen

shoo again, typ 1 timma senare hahah
men tänkte ladda upp lite bilder från stockholm som sagt.
sitter och redigerar bilderna nu, värt.
Visst många kanske tycker typ "hur pallar man" och att det är ovärt osv.
men det gör verkligen skillnad plus att jag inte har ngt emot att pyssla lite med dem.
Det ända ag tycker är svårt är vad läsare vill se för bilder?
Natur, mestadels mej, jag och vänner osv?
själv brukar jag typ föredra bilder på personen, för de andra vet man ju knappt vilka de är osv.
aja, blir mest på mej nu, men om ni vill se mer av annat är det ju bara att kommentera!
har veerkligen babyface på denna bild hahah men jao, så kan d bli ;)
myycket vackert.. jo men absolut, klagar ej men ska börja träna bort min lilla kulmage haha!
okej nu ska jag visa hur denna bild ser ut oredigerad.
det jag ändrar på är kontrast, exposure, skugga, och lite varmare toning & färger.
aja, har mer bilder men de kaanske jag tar någon annan gång. typ bildbrist eller nåå spännande.
nu ska jag sooooova
puuuuussss
säger samma sak varje gång typ men
ta inte för allvarligt och seriöst på livet. Om du gör det lär du säkert bli sårad, klart att det också är en del av livet men man behöver ju inte överdriva. lek lite med livet och lattja runt.
you'll gonna regret more what you didn't do than what you actually did.

Ha d fiint

Kommentarer
Postat av: miranda <3

fint inlägg ;) asså precis innan jag klickade in mig på det här inlägget utbrast pappa bah " hur orkar man lägga tid på allt sånt där med bilder o bloggar" haha så du hade så rätt så ;D det där sista skulle jga aldrig våga skriva på min blogg så cred till dej :D hejdå<3

2011-09-03 @ 14:50:07
URL: http://oddworldandme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0