tagga skolaan tagga gymmet tagga vardagen

sheeena
ahahh sick night!
guess what I did?
var hos min farmoor inatt cause I couldnt stand my dad, but thats another story.
så drog jag dit. vid 12 drog jag t sängs för d var så J Ä V L A boored program på tv.
ringde en liten go vän och gueess what.. vi snacka till klockan halv 6 på morgonen hahah. suure d inte skitmkt men asså sen skulle man upp klockan 8 o dra till skolan hahahh smartass jag känner mej!
så jaao idag har jag vart snabbt i skolan, hyfsat taggad faktiskt.
asså jag liksom taggar inför att komma in til vardagen, fokusera järnet på skolan, komma tillbaka till gamla vanor.
MÅSTE KÖPAS:
almenacka!
asså märktes bara idag, så sjukt mycket grejjor som behöver skrivas upp, dansen, gym, läxor, vänner.
asså livet blir så mkt enklare. så jaao en check i inköpslistan.
jaaoo, så senare drar jag till gymmet med Birka och kanske Ebba hänger på. we'll see about that.
puuusss ta inte för hårt på livet. lek lite<3
W O W
underbara tider på the one and only place<3
alltid fina stunder med dej
SIS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0