to sick for school,, typ

shaa oooo bee  lla
sitter hos kim och hon spelar lite tvspeel och jag kollar datorn. Jag sov här inatt så gick jag upp, klädde på mej och massa, sen så börja jag fan hosta som faan, och täppt i näsan osv så bästemde mej för att stanna hemma.
igår satt jag på vagnen och hosta massa och då va d ändå bättre ändå bättre än dhär, och d va inte kuul!
Får se vad jag hittar på under resten av dagen.
shit, nu till helgen har jag fått helt proppat med sysslor.
MÅSTE köpa almenacka!
Iaf, så här ser det ut,
Snackat om att Gymma med Hannah
Ska träffa Daniel vilket antagligen går på ca. en hel dag
sen ska jag antagligen träffa Adrian
Måste träffa Birka, för hon ska dra på klassresa i 2 fucking veckor
SEN va det en fest som jag och Amanda kanske skulle dra på........
assåå hur fan ska jag proppa in det här på 2½ dag?! måste ju utesluta lite ett och annat men kan ej bestämma mej för vad?
daaaaamn girl.
2 bilder från en nyvaken och sleeten cheey
stackars Kim som väcktes varje gång jag fick hostattacker o shit... ajaj.
puuuuuusss på er  d u d e s<3
'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0