trrrööött men glaa brud

shoooo
fett trött brun sombloggar nu men whattever.
har haft en skitgo dag faktyiskt! hahahh dock kan jag fortfarande inte riktigt fatta hur vi kunnat va med varandra i 8a timmar? vi var ute och gick typ hela tiden också? hahah sick
drog mest runt hamnen. redigt msyigt faktiskt  men pallar ej gå in på massa detaljer haahhah  men feeett flumm blev det. banga ur på franska och vafan vet jag.. crazy shit<3
MEN D ÄR SÅ DET SKA VA och påstå fan inte nåt annat !
rumpupum rumpupupum mama mama mama i just shot a man down.
aah, nu drar jag nog snat till sängs med mina nya grejjjor i rummet <3 kuddar och matta och byrå, lampa gardiner
GLAD.
men mycket vi inte fixat än. imorgon blir det antagligen gymmet.
pppuuuuuuuussss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0