udda dag

sho rainy people
"hej ska vi byta familj". nä men aah orkar inte med brorsan. sväär att jag kommer flytta hemifrån innan han gör det. G R O G G.
okej jag ska inte snacka skit om folk på bloggen för det kan bli redigt stora problem.
aaah men ni ska bara veta vad jag villll skriva.
Iaallfall. Idag har jag spenderat hela dagen men Ebbaa.
vi skulle gymma men åh skäms verkligen när jag säger det. vi skippade det.
tror aldrig jag ska skriva att jag ska till gymmat I N N A N utan isåfall efteer jag varit dr for real.
vi drog runt på stan, skulle dra och bada, det börja regna vi drog till frölunda torg och flumma runt när allt var stängt hahahh blåste bubblor, sminka oss i evigheter i sånna där fotomaskiner man kan ta blablabla.
satte oss på vagnen, next destination stan igen, blev donken där vi satt ett tag  för det börja ööösa ner regn.
drog till coop och köpte toapapper hahahahah asså så random dag.
nu är jag hemma och mitt rum har äntligen uppdaterats med lite kuddar, matta, byrå o gardiner.
hhmm får se vad jag hittar på. fuck klockan är kvart över 23 och det  är höst.
ajaa, puuuuuuuuuusss ha d
saknar jönköpiing<3
jaao nu fick jag en snilleblixt. borde väl snart sammanfatta sommarn. fast har ju inte såå mycke bilder. aja, well see about that
HA D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0