24 timmar-

nejmen haalloballo
Jag har blivit importerad från Polen i en kartong med bruksanvisning, blivit hemmafru och fått ett ligg på Habbo.
beskriver det min natt/morgon, yeep, pretty much, fattar ni nåt NAJJ INTE ETT SKIT. okej hihi har damp.
såhääär liggere till. chattat och snackat och cammat med en liten gosse i gråbo. hahah så blev vi tydligen aldrig trötta och så hade vi faktiskt rätt kul. Och vips, nu är klockan 11.29.
Yees, det konstiga är att nu vet man inte riktigt om man ska sova 1 timma eller 2... klockan är ju mitt på dagen? WHACK. tror fan jag ska göra det för nu blev jag skeetatrött.
just det. jag är gift också, hör ju lite till hemmafru grejjen.
sen ska jag dra in till stan och checka in lite heta plagg höhö, och sen tror jag det blir grillning eller liknande med tjejgänget.
blir säkert kämpemysigt.
ppppppusss godnatt<3<3
kooolla, min syster är inte alls läskig och spöke. kan juu dock erkänna att de såg ut som på senaste bilden, men haha gulleplutt, vackraste systeeeer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0