B U B B L Ewhack

hhhej<3
sorry för sämst uppdateriing men ni kanskeockså har haft massa saker för er?
Jag har haft assköna dagar, vet inte senast jag uppdaterade, måndags? Jao, nåt sånt. Aja, Jag har träffat lite nytt folk och sen hängt med schysst folk. M Y Y S.
jaja, idag blir det häng med Amanda och kanske några mer, sen ikväll kanske det blir annat häng på altanen.
ååh asså hallå..!! LOVET TICKAR FAN MOT SITT SLUT... eller okejokej,,, ändå lite kvar men asså, man tänker att det nyss börjat och att det är såå långt kvar men shit,, nä jag vågar inte ens räkna dagarna?
fan vad konstigt att börja skolan igen. och utan vår gamla lärare..
aja,, fortfarande rätt spännande :) mycket nytt och så.
åh jag har iallafall haft det skitbra de senatse dagarna, typ Amandas brorsa har en stuga typ 5 minuter från stan med pendeltåget. hahah den ligger typ vid min skola, kolonilotter. men asså det är så jävla fint d'r. jag va där i tisdags tror jag. nej det kanske var måndags? aja, så i hela trädgårdden är det massa lyktor och vi grillade ute där och massa, skitfint!
aja, nu ska jag avsluta detta inlägg, och dra mej åt annat håll ;)
PUUUUISSS hoppas ni har det skitfint och ett klockrent lov<3
HA DET
Jävligt udda bilder dock. aja, hahah, oj just det! förresten har jag börjat vända så mycket på dygnet så heelt seriöst kan jag inte vakna innan 2 :oo
feett störande, man typ vaknaroch så tänker man att man sovit lite kortare så är klockan typ halv 3 ändå --.
får försöka ändra på det.
PEACE
OUT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0