Go dag, fin kväll<3

hhhhhej o kyssar.
har haft en väldigt nice dag med Adrian idag faktiskt. haha vi spelade kort, drog på fik, blev feta på daim och tog en fin promenad lite överallt runt saltholmen/långedrag.
jaojao nu har jag kommit hem, varit social med både en och annan person, ska snart steka köttbullar<3
Imorgon ska jag träffa en annan och på torsdag blir det stockholm. drar dit med bil med väärsta chilla familjen, hahah älskar verkligen den familjen, är lite smått uppväxt med dem också.
hmm, förresten kanske jag ska börja skriva dikter igen? iallafall give it a try. jag har tänkt att jag inte får någon inspiration längre men jag har ju inte ens testat?
kanske lägger ut någon på bloggen? If I dare hehe..
aja, ha det fint folk<3
tänker på dej<3
och alla tror att jag menar dej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0