hhej galna internetttt

shhhhhoooo
hade en SKITBRAFINASMYSIG kväll igår med mest Ebba och Sonjaa, sen kom Birka och Gisela ocksaaoo.
aja va asmysigt och det slutade regna och vi grilla mashmallowwws och drack cider med kummin (hahah VADÅ KUMMIN?!)myyyyys.
ååh goa kapten röööd, fan vad jag eeelskeer honom hahah.
sen så senare mott midnatt sdrog vi med bussen hem till Ebba och käka hahah fett skum nattmåltid, typ överblivna chips och tacos hahahah. så sov vi alla 3 i samma soffa hihi FETT GOSSIGT.
aja, så vakna man och keeka frukost och slappa på rummet. så vaarmt! och jag har inte tagit vara på dagen, snyft. hade dock skitkul med sonja på frölunda torg, but still,
AASSÅ ÅNGEST, jag skulle ju fan dra och segla med massa idag,  MEN JAG HAR JU INTE min telefooon, så det ggick åt helvete, och nu sitter jag här med min godispåse med bara äckliga godisar kvar, när alla är ute till havs. åååååh fan vad skönt det hade vart att hänga med. sitta på enm båt i bikini en sommarkväll. ÅNGEST.
aja ska inte klaga..... hade det iaf jätte mysigt igår.
ppuuuss. ingen bild idag för ser ut som en chimpans... eller nej inte direkt bokstavligt.. men ändå. gorilla.
HEJS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0