k o n s t i g dag.

hhejhej e v e r y b o d y
uusch, borde göra en liten skönhets kur men hittar ju fan inte ett skit i röran. och mamma är på jobbet, buhu.
idaahg har jag sovit bort dagen lite tills halv 2, inte ens så sent men känner bara att d är så fett jobbigt för om man vill göra nåt så blablablabla aja ni fattar I guess.
nu när man bor på åttan orkar jag aldrig vänta på hissen så SPRINGER upp för alla trappor så är heelt andfådd när jag kommer hem hahah daamp. men aja, lite extra träning kan ju alltid va bra ;)
så jao, borde hoppa in i duschen.
men orkar jaag?
ÅÅH imorgon kommer Birkaa hem. damn vad jag kmr va klängig hahah.
åh konstig dag det har varit. eller konstigt det blev när jag va ute med några.. men orkar inte skriva det.
här kmr några nolife pizzabilder från igår.........



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0