klar med flytten - check

tjeena, sorry för dålig uppdatering MEN VAR FAN ÄR MIN DATOR?
ååh blir så pissed offf, typ några dagar sen var jag men Alva på askimbadet, men när jag kom hem var mitt rum tomt, haha surprise. så iallafall hade ju allt snällt folk röjjt mirtt rum åt mej... visst, schysst... men hittar inte ett skit?!
plattången, pengar, laddare och datorn!
åååh får spader.
aja iallafall har jag haft d megabra för Jag och Alva har ju verkligen tagit vara på solen de två dagar. I'm tan. hyfsat iallfall ;)
ajaaaaaa, , , , vet inte vad jag ska hitta på idag. hittar inte ett skit... mitt rum är fyllt med kartonger från hela familjen. great.
och mh... kul man har nu. nyvaken och allmänt borta. HAHA tvek.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0