My mom is alive

sssshoz
applejuice?
what up dooug?
aja, d fint med mmej, kom ju till göötet igår kväll, haha ja du vad gjorde jag i 2 timmar på swebus? jo, läste igenom hela aftonbladet hahah ! vuxen man känner sig, nnnnä då. NEVA.
"jag bryr mej inte vad du tror, så länge vi kan sitta ner och resonera".
Aja, så sov ja öevr hos Birka inatt, va ju fan 2-3 veckor sen vi sågs :oo...?
mycket som händer på 2 veckor, mycket mer än vad man tror.
aja så kom jag hem och upptäckte att jag var utelåst så satt och läste i svalen i 1 timma säkert, sen drog jag ner och väckte Kim och drack varm choklad hahah livet leker i detta kollektivhus.
aja, men mamma va tydligen inte död, snackade med henne i telefoon, sick..
aja, nu ska jag leka pensionär och spela Yatzy :D
ppppuss<3
jävla borta bilder o sliten brud, men känns så fettt tomt utan bild i inlägg
HA DET FINT FOLK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0