ÖH HEH...HEH... va?

hej gurkmejja?
nejdå?
hhhhmmmm, just det han en ny tröjja. eller fått den, fast jag tror inte helt och hållet fått den. men aja hahaha palla bry sej. KAOS med världen just nu känner jag.
Aja jag fick massa planer helt plötsligt iallafall?
ikväll kanske d blir Kiimsan, sen imorgon ska jag på birkas konfirmation hahah så sött!
sen på måndag blir det Amanda och på tisdag och ev. onsdag - brännöööö.
sen drar jag till jönköping. WOHO, hahahh.
ååh galet. nu när jag lärt känna ganska mkt folk här i bergsjön, asså visst det är ju skitnajs men ibland vill man bara inte möta på dem, och de hänger verkligen alltid längs vägen jag går förbi så hahahah jag typ smyger runt och gömmer mej hahahah livrädd. hahahh aja PEACE
här kmr lite random pics, färska som tomater.
just det. tröjjar :)
asmysig med väärsta luvan.
och nej hahah jag påstår inte att de här bilder är fina at any way men bjuder på det? pubrundan
ååååh orkar inte ens kommentera bilder, kan ju dock inte riktigt säga att d talas för sig själva men whateverrr!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0