S R Y

nejmen HEJ FÖR I heheh.
asså åter igen sry för sämst uoppdatering. MEN VAR ÄR MIN Dator? can't find it. så blir inte att jag är inne så mkt på datorn och internet.
inte så mkt har hänt. mkt flyttgrejjs . rätt kaos i lägenheten nu men när småfolket sticker till sin pppappa så tror jag vi fixxar lite här serru.
aja. har innte så mkt att tilläga. än*
pppuss (:
eb jag som gå¨r runt och flagnar. whaa vad ska jag göra? ska jag skrubba bort allt eller ajja får söka på google.
förresten var  jag på kvibergs marknad köpte en enkel men najs tröja från hm (fast på marknaden asså) för 20 späänn. och en foundation från mineral products lr va d heter för 35 typ :) diigga.
aja HA DDDET

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0