shoo, stockholmsbruden här ;)

Hello theere
Kom hit till stockholm i torsdags, redigt go bussresa faktiskt haha. Drog in till Gränna och köpte några Polkastänger med typ Mojito-smak (feeett gott), chili&choklad, cherry m.m.
hahah ååh så gulligt, jag åkte ju med en familj som mamma och våran familj kännt sen långt tillbaka. så har dem en dotter som är typ 6 år eller liknande, hahh hon är så c u t e och när vi drog och käka på en liten vägrestaurang så klängde hon skitmkt men hahah var ju bara kul, "jag önska att du var min syster".
Så kom jag in till stockholm typ vid halv 7, mötte upp Miranda osv.
Igår var jag, Miranda, Theo & Alton på Cybertown haha feett kul(och svettigt...), sen så bla bla bla drog vi runt lite i stan men nu pallar jag inte skriva meer, blir antagligen rätt låg uppdatering Cause I have things to do.
pppuuuss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0