short skirt

tjoo vackert folk!
kam hem från maybe 1 hour ago? vart på stan med burkan. hahahahh, Birka*
aja , va myyys, först drog vi och mötte upp mamma och hennes *väninna?, fick lite cash och sushi :D muums, fast blev sjuukt mätt hahah, u d d a
så va vi massa på stan och jag såg massa snygga plagg, tror jag drar dit imorgon kanske så jag hinner prova ("vi stänger, utrym affären"), nä men typ, blev en del sånt pga att vi var lite seena hhöhö.
aja, fett fina kläder på weekday & monki. sjukt billigt ocksåå? om jag köper d imorgon kan jag ju maybe visa upp d in da bloog?
aja, köpte iaf en kjol på h'm, asså diggar den men kanske too short? aja, ska väl inte va några problem med ett par strumbyxor t y p? ääh lite får man la tåla :D
nu drar jag ner och hjälper mamma med tvätten. sen får vi se vad som händer. pppusss<3
haahh jojo rätt failade bilder I know, men fett jobbigt för man måste klicka på takort-knappen så man kan inte stå så långt bort.
jaja, K JJ O L E N iaf.
och okj fine, mitt hår och facelook men orkade inte anstränga mej så mkt om det idag.
slappt - check, men who cares,<3
ha deet<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0