wicked day, whack

h h h , shoo
åh vilken galen dag, efter klockan 4 iaf.
orkar nog inte riktigt berätta om the big happening- thing men asså jag blev blind på vagnen, rusade halvstapla mej ut och slog i mej i stängslet så har konstiga märken i ansiktet, en engelsman hjälpte mej till bänken och undra "have you taken drugs,", knaasigt värre säger jag bara.
aja har haft det kämpegreat resten av dagen, dock så kom kjag hem nu?! kvart i 1 typ. va lite halvrädd när jag gick med raska steg h o m e. ajaa nu mår jag fint i guess :D pppppusss, hörs LOVElings<3
jaja, jag ska klippa naglarna.. lr fila ner dem lite, ej haft tid<
första man gör när man kommer hem är ju att hoppa in i sköna gossiga kläder.
HA DET

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0