at lllast

at laast, my love is coming home
näähhmen
åh idag har vart en asfin dag. fick reda på vilka klassföreståndare vi ska ha i nian. yfsat nöjd :) kan ej klaga liksom.
sen va vi och bada med klassen i delsjön, där vi garnerade och åt en redigt biffig tårta, *fniss.
sen så träffade jag en kille typ lite kort innan jag blev uppämtat av benjamin & sen Daniel, så drog vi iväg till fröken. sista året med henne nu liksom. aoch. haha hon visste inte att vi skulle komma så bah stod alla där, typ säkert 40-50 pers. snacka om förvånad blick och sen massa tårar hahah nä men d fint. kära lilla fröken.
jaaoo imorgon blir det sommaravslutning hittar fan inte ett skit i garderoben så ska dra till stan tidigt imorgon och köpa någon topp som jag kan ha till mina shorts. hoping for the best.
här kommer förresten lite bilder från Norge. kommer komma mer så fort jag laddat över allt till datorn
PUSS
jag är hon med stor halsduk & bbbulle
kalla mej eskimå, whatever hahah
hr ser man, det sociala gänget haaahah.....
har lite mer bilder men nu behöver jag sssova
HA DET
love lings

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0